diumenge, 21 de febrer del 2010

ENSIFERUM - LADY IN BLACK (Viking metaL)

With one word...

. . . POWERFUL . . .



~ LADY IN BLACK ~

She came to me one morning / Ella va vindre a mi un matí
One lonely sunday morning / Un matí solitari de diumenge
Her long hair flowing / El seu llarg cabell volant
In the midwinter wind / En el vent del mig hivern
I know not how she found me / No sé com hem va trobar
For in darkness I was walking / Per la foscor estava caminant
And destruction lay around me / I la destrucció descansava al meu voltant
From a fight I could not win / Per una lluita que no vaig poder guanyar
Ah ah ah ... / Ah ah ah ...

She asked me name my foe then / Després ella hem va demanar el nom del meu enemic
I said the need within some men / Vaig dir la necessitat de dins d'alguns homes
To fight and kill their brothers / Per lluitar i matar els seus germans
Without thought of love or god / Sense pensar en amor o déu
And I begged her give me horses / Vaig demanar-li que hem donés caballs
To trample down my enemies / Per pissotejar els meus enemics
So eager was my passion / Tant impacient era la meva passió
To devour this waste of life / De devorar aquesta pèrdua de vida
Ah ah ah ... / Ah ah ah ...

But she wouldn't think of battle that / Però ella no va voler pensar en la batalla que
Reduces men to animals / Redueix els homes a animals
So easy to begin / Tant fàcil de començar
And yet impossible to end / I tant difícil d'acabar
For she's the mother of our men / Perquè ella és la mare dels nostres homes
Who counselled me so wisely then / La que m'ha aconsellat sabiament llavors
I feared to walk alone again / Vaig tenir por de caminar sol altre cop
And asked if she would stay / I hem vaig preguntar si ella voldria quedar-se
Ah ah ah ... / Ah ah ah ...

Oh lady lend your hand outright / Oh senyora deixa la teva mà indiscutida
And let me rest here at your side / I deixa'm quedar-me aquí al teu costat
Have faith and trust / Tenir confiança i creure
In peace she said / En la pau ella va dir
And filled my heart with life / I va omplir el meu cor amb vida
There is no strength in numbers / No hi ha força en els nombres
Have no such misconception / No tenir tal error
But when you need me / Però quan tu em necessites
Be assured I wont be far away / Estigues segura que no estaré ben lluny
Ah ah ah ... / Ah ah ah ...

Thus having spoke she turned away / Així mentres estàvem parlant es va girar
And though I found no words to say / Encara que no vaig trobar paraules per dir
I stood and watched until I saw / Vaig quedar-me dret i vaig observar fins que vaig veure
Her black cloak disappear / La seva capa negra desaperèixer
My labour is no easier / La meva labor no és fàcil
But now I know I'm not alone / Però ara sé que no estic sol
I find new heart each time / He trobat un cor nou cada cop
I think upon that windy day / Crec que sobre aquest dia ventós
And if one day she comes to you / I si algun dia ella vé cap a tu
Drink deeply from her words so wise / Beu profundament de les seves paraules saviament
Take courage from her / Agafa coratge d'ella
As your prize / Com el teu preu
And say hello from me / I digue's-li hola de part meva
Ah ah ah ... / Ah ah ah ...



***So deep...***

Paula

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada